Deprecated: Creation of dynamic property WhichBrowser\Model\Os::$build is deprecated in /home/badansaz/public_html/wp-content/plugins/wp-statistics/includes/vendor/whichbrowser/parser/src/Analyser/Header/Useragent/Os.php on line 609
برنامه تمرینی سینه و پشت آرنولد: بهترین برنامه پمپ کردن - بدنسازی و فیتنس

برنامه تمرینی سینه و پشت آرنولد: بهترین برنامه پمپ کردن

همه می‌دانند که پمپ عضلانی آرنولد عالی بوده است و این برنامه سوپرست سینه و پشت برنامه مورد علاقه  او بوده است که هم نتیجه خوبی داشته و هم پمپ عضلانی عالی دارد.

صحبت با آرنولد شوارتزنگر یکی از افتخارات است مخصوصا  اگر این صحبت در مورد بدنسازی با بزرگترین بدنساز کل تاریخ باشد.

شنیدن روشی که تمرین می‌کرده و پشتکار او انگیزه انسان را برای تمرین افزایش می‌دهد.

سوپرست شوارتزنگر

یکی از جالب ترین تمرینات او تمرین سینه و پشت باهم بوده است. در هر زمان که در مصاحبه بوده است، از این برنامه سوپر ست صحبت  کرده است.

او نکاتی را بیان کرده است که چرا از این برنامه لذت می‌برده و این حقیقت را بیان کرده است که از ترکیب کشش و فشار در یک برنامه چه تناسبی را می‌توان بدست آورد. تمرین سوپرست آنتاگونیست مزایای دیگری نیز دارد و در این روش قدیمی راهی عالی برای تغییر تمرین است.

در اواخر دوران رقابت آرنولد این برنامه مورد علاقه او برای تمرین سینه و پشت بوده است. با این تمرین تمام بالاتنه شما حس ناتوانی دارد و حس خوبی خواهید داشت.

شما همچنین می‌توانید سریعتر تمرین نمایید و در وقت صرفه جویی کنید. چون تمرینات آنتاگونیست و مخالف است می‌توانید بدون استراحت تمرین بعدی را انجام دهید که به شما کمک میکند چربی بیشتری بسوزانید و بدنتان خشک شود. این روش به آرنولد کمک کرد که بتواند شرایط بدنی خوبی ایجاد نمایید.

تمام این موارد را باهم همراه کنید- استفاده از وزنه سنگین، تمرین سریع، پمپ قدتمند، سوزاندن سریع و سپس متوجه خواهید شد که چرا آرنولد آن را دوست داشته است و چگونه به او کمک کرده است که بافت عضلانی با کیفیتی بسازد.

بسیار طاقت فرسا است- خصوصا اگر زیر یک دقیقه استراحت داشته باشید اما مطمئن شوید که حرکات را با تکنیک صحیح اجرا می‌کنید و دامنه حرکتی باید کامل باشد. اگر ویدیوهای تمرینی آرنولد را دیده باشید متوجه می‌شوید که او با شدت بالا و سخت تمرین می‌کند و پمپ عضلانی بهتری دارد. پیشنهاد ما این است که شما نیز به روش مشابه عمل کنید و دیدگاه مشابهی داشته باشید.

من نیز زمانی که نیاز به پمپ عضلانی قدرتمند دارم به سراغ این برنامه می‌روم.

آرنولد و یار تمرینی او این تمرین را ۳ بار در هفته انجام می‌دادند. البته ما نمی‌گوییم که شما هم این کار را انجام دهید  اما برای یک یا دو نوبت، انجام دادن در هفته عالی است.

این برنامه یکی از برنامه های مورد علاقه خود من نیز است و زمانی که آن را اجرا می‌کنم بهترین پمپ عضلانی را تجربه می‌کنیم. یک بار آن را امتحان کنید و برای ۳ ماه ادامه دهید و خواهید فهمید که چرا آرنولد از آن تا این اندازه لذت می‌برده است.

برنامه تمرین سینه و پشت آرنولد

تمرینستتکرار
سوپرست:
پرس تخت۵۸-۱۰
بارفیکس دست باز۵ناتوانی
سوپر ست:
پرس بالا سینه۵۸-۱۰
تی بار۸۱۰
سوپرست:
فلای دمبل(قفسه دمبل)۵۱۰
پارویی۵۱۰
سوپرست:
دیپس(پارالل)۵۱۰
بارفیکس دست معکوس۵ناتوانی
سوپرست:
پلاور دمبل۵۱۲
کراس اور۵۱۲-۱۵