جلوبازو عنکبوتی(Spider Curl)

جلوبازو عنکبوتی با هالتر EZ تمرینی با هدف عضلات جلوبازو است که فرد با سینه بر روی تخته بالاسینه جهت معکوس تخت لاری قرار می گیرد و حرکت را انجام می دهد. استفاده از هالتر EZ بدلیل این است که فشار کمتری بر مفصل مچ وارد شود و همچنین زاویه ایجاد شده باعث می شود که حرکت ایزوله شده و درگیری سرشانه را به حداقل برسانه. تعداد تکرارهای این حرکت در هر ست متوسط تا زیاد و بین ۸ تا ۱۲ تکرار می باشد.

مزایا:

  • افزایش حجم و فرم جلوبازو
  • قرار گرفتن بر روی تخت شیب کمک به ایزوله شدن حرکت و فرم بهتر فشار بر روی بازو می شود.
  • حرکت بسیار عالی برای بازو

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/badansaz/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420