چگونه اثر مکمل های چربی سوزی را حداکثر کنید؟

یاد بگیرید که با این نکته ها اثر مکمل های چربی سوزی را حداکثر کنید. با خوردن و تمرین هوشمندانه، سریعتر به اهداف چربی سوزی خود برسید.

مکمل های چربی سوز راهی شناخته شده و مؤثر برای چربی سوزی است. اما آیا میدانید که میتوانید با چند کار ساده اثر چربی سوزی آنها را افزایش دهید؟این مقاله به شما نکاتی را آموزش میدهد که اثر مکمل های چربی سوزی را حداکثر نمایید.

اما قبل از آنکه سراغ این نکات برویم شما را با ۴ نوع مکمل چربی سوز آشنا میکنیم:

  • چربی سوز های ترموژنیک
  • ترموژنیک های بدون محرک
  • کم کننده های اشتها
  • تنظیم کننده های تیروئید

چربی سوزهای ترموژنیک طراحی شده اند تا دمای بدن، میزان متابولیسم و میزان کالری سوزی را افزایش دهند. به این معنی که در طول روز و حتی استراحت کالری بیشتری میسوزانید.

ترموژنیک های بدون محرک چربی سوزهایی هستند که برای افرادی که ترجیح میدهند هیچ محرکی وارد بدنشان نشود طراحی شده اند.

کاهش دهنده اشتها به شما کمک میکند که احساس سیری و کاهش گرسنگی داشته باشید . بنابراین وقتی غذای زیاد نخورید کاهش وزن ساده تری خواهید داشت.

آخرین دسته نیز مکمل های چربی سوز تنظیم کننده تیروئید هستند که به شما کمک میکند عملکرد تیروئیدی درستی داشته باشید و به خوبی چربی بسوزانید.

نکته۱:پروتئین بخورید

لازم نیست که حتماً بدنساز باشید تا از مزایای مکمل های پروتئینی استفاده کنید. پروتئین درشت مغذی است که بیشترین میزان اثر ترموژنیک را دارد. پروتئین نیاز به انرژی بیشتری برای سوختن دارد بنابراین اثر چربی سوزی دارد.

وقتی درصد بالایی از انرژی روزانه خود را از پروتئین تأمین کنید چربی بیشتری میسوزانید و به بدن خود کمک میکنبد که عضلات خالص خود را در زمان رژیم حفظ کند.

توده عضلانی نیز به چربی سوزی کمک میکند. هرچه عضله بیشتری داشته باشید بدن کالری بیشتری نیاز دارد. توده عضلانی متابولیسم را افزایش میدهد و بنابراین چربی سوزی ساده تر میشود.

مکمل پروتئین مانند پروتئین وی ، پروتئین کازئین، پروتئین بار میتوانند کمک کننده که پروتئین کافی در روز دریافت کنید.

نکته۲:قوی تر شوید

متوجه شدیم که عضلات کمک میکنند که چربی بسوزانید. اما چگونه عضله میسازید؟ چگونه تمرین میکنید که بیشترین عضله را با وجود رژیم غذایی بسازید؟ پاسخ این است که به سادگی، تمرین کنید و قوی شوید.

در هر ست به خود فشار بیاورید. تکرار بیشتر انجام دهید و وزنه اضافه کنید. با این کار شما بدن را وادار میکنید که عضله بیشتری بسازد.

بسیاری از افراد این اشتباه را دارند که با وزنه سبک و تکرار بالا تمرین میکنند تا چربی بسوزانند. با استفاده از وزنه های سبک شما به بدن خود میگویید من به عضله احتیاجی ندارم پس میتوانی از عضلات به‌عنوان غذا استفاده کنی.

تمرین برای قدرت این نیست که مانند یک پاورلیفتر تمرین کنید. فقط برنامه تمرینی فعلی خود را داشته باشید و خود را تحت فشار قرار دهید.

مکمل هایی مانند کراتین، BCAA و گلوتامین کمک میکند گه در زمان چربی سوزی قدرت بیشتری بدست آورید.

نکته۳:از مکمل های قبل از تمرین استفاده کنید

تمرین در زمان رژیم همیشه ساده نیست. روزهایی وجود دارد که احساس خستگی میکنید یا بدون انگیزه میشوید. همه ما آن را تجربه کرده ایم و از سوی دیگر اگر ممکن است آن روز تمرین را از دست بدهید. وقتی روزهای تمرین را از دست بدهید به سادگی میتوانید از آن دست بکشید.

مکمل قبل از تمرین طراحی شده است تا مواد غذایی لازم برای تمرین را به بدن شما برساند. گردش خون را افزایش میدهد و تمرکز ذهنی را بهبود می‌بخشد. پمپ عضلانی را بهبود میدهد و انرژی را بالا میبرد. یکی از معمول‌ترین مواد اولیه در مکمل های قبل از تمرین نیتریک اکساید است.

یک مکمل قبل از تمرین به شما اجازه میدهد که طولانی تر تمرین کنید، قوی تر شوید و انرژی بیشتری داشته باشید. می‌توان گفت یک مکمل قبل از تمرین به چربی سوزی کمک میکند.

نکته۴:چربی های سالم بخورید

یک تفکر قدیمی وجود دارد که چربی در رژیم غذایی شما را چاق میکند. حقیقت این است که چربی شما را چاق نمیکند. دریافت کالری زیاد روزانه شما را چاق میکند.

بیشتر ما دارای اضافه وزن هستیم زیرا سم سفید زیادی مصرف میکنیم. شکر و آرد. این چربی نیست که کم شما را پهن میکند. شیرینی و دونات و نوشابه و چیپس است.

حال که سالم میخورید و رژیم دارید. از چربی های سالم دوری نکنید. بدن شما به چربی های سالم نیاز دارد تا درست عمل کند و بدون آنها کاهش وزن سخت است.

مصرف مکمل هایی مانند روغن ماهی، روغن مغزها و سایر اسیدهای چرب ضروری میتواند کمک کند که به اندازه کافی چربی سالم در کالری مناسب دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *