CJC-1295

پپتاید CJC-1295 یک پپتاید تزریقی است که میزان تولید هورمون رشد را افزایش میدهد. این پپتاید یک هورمون افزایش دهنده هورمون رشد است.

هدف از استفاده این پپتاید افزایش سطح هورمون رشد در بدن است که باعث افزایش سطح IGF-1 می شود. این افزایش سطح باعث چربی سوزی و عضله سازی می شود. معمولا از این پپتاید بجای مصرف هورمون رشد استفاده می شود و به ندرت پیش می آید که هردو همزمان استفاده شوند.

چه زمانی باید از CJC-1295 استفاده کرد

این محصول زمانی استفاده می شود که میخواهند به مقدار جزئی میران تولید هورمون رشد را افزایش دهند. میتوان گفت بعنوان پشتیبان برای ترشح هورمون رشد در بدن عمل می کند.

به ندرت پیش می آید که فرد دچارعوارض جانبی ناشی از مقدار زیاد هورمون رشد مانند فشار بر اعصاب یا جذب زیاد آب یا کاهش حساسیت انسولین شود. برای استفاده از این پپتاید نیازی به دوره رفتن نیست.

چگونه باید از CJC-1295 استفاده کرد

معمولا این پپتاید در ویال های ۲ تا ۵ میلی گرمی بصورت پودر است. برای استفاده از آن باید آن را با آب مقطر مخلوط کرد. مثلا ۲ میلی لیتر را با ویال ۲ میلی گرمی مخلوط کنید تا محلول ۱ میلی گرم در میلی لیتر بدست آید و با سرنگ انسولین تزریق انجام شود.

تزریق آن معمولا بصورت زیر جلدی، تزریق عضلانی یا وریدی بسته به ترجیح فرد است. اگر بخواهید میتوانید محلول GHRP را نیز در همان سرنگ بصورت مخلوط استفاده کنید.

پیشنهاد میشود برای مصرف CJC از دوز ۱۰۰۰ میکروگرم در هر نوبت بصورت ۲ بار در هفته استفاده شود

ترکیب CJC-1295 و GHRP

میتوان این دو پپتاید را در ترکیب با هم استفاده کرد اما استفاده از Mod GRF بجای CJC اثر بهتری خواهد داشت.

اگر میخواهید همچنان از CJC به همراه GHRP استفاده کنید دوز مصرفی آن به همان شکل که در بالا گفته شد باشد و دوز GHRP معادل ۱۰۰ میکروگرم در هر نوبت یا ۵۰ میکروگرم از Hexarelin استفاده شود.


Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/badansaz/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373