مکمل های ضروری برای افراد مبتدی

با این مکمل های ضروری بدن خود را بهبود ببخشید.

شما تصمیم خود را گرفته اید. شما برنامه ریزی کرده اید که تمرین را شروع کنید. رزیم غذایی خود را مرتب کرده اید و برای خواب ۸ ساعته نیز تمرکز کرده اید. همه چیز به نظر عالی می آید اما حس میکنید کار بیشتری نیز میتوان انجام داد. این جایی است که مکمل حضور پیدا میکند. مکمل یک راه عالی برای بهبود مسیر تناسب اندام شما است که نقض رژیم غذایی خود را رفع کنید. این کار کمک میکند سطح انرژی شما بالاتر رود، سیستم ایمنی شما تقویت شود و توانایی عضله سازی شما نیز افزایش یابد. تنها مشکل تنوع بسیار زیاد مکمل ها است. ممکن است گیج کننده باشد . با مطالعه لیست مکمل های ضروری برای افراد مبتدی، در وقت خود صرفه جویی نمایید.

مولتی ویتامین

ما بیشتر ویتامین های مورد نیاز بدن را از غذا بدست می آوریم اما همیشه این میزان کافی نیست. ممکن است در برخی از ویتامین ها کمبود داشته باشیم. این کمبود میتواند کاملاً ساکت جلوی پیشرفت شما را در باشگاه بگیرد. مطمئن شوید که یک مولتی ویتامین خوب مصرف میکنید.

روغن ماهی

امگا۳ برای مدت زیادی شناخته شده است. اما معروفیت آن نسبتاً جدید است. علت معروف شدن آن نیز اهمیت آن در زندگی سالم است. هیچگاه آن را فراموش نکنید. روغن ماهی مقدار زیادی امگا۳ فراهم میکند که میتواند به کاهش تورم کمک کند و سلامت مغز را بهبود بخشد و برای سلامت قلب نیز مفید است. آن مکملی است که همه این کارها را انجام میدهد و به رژیم غذایی سالم شما کمک میکند بهتر تغذیه بدن شما را انجام دهد.

پروتئین

در مورد پروتئین صحبت زیادی شده است. نام پودر پروتئین معمولاً با باشگاه می آید. پروتئین معمولاً در ورزشهای زیادی استفاده میشود. پروتئین ها بلوک های سازنده سلول های عضلانی هستند و کمک میکنند آسیب های ایجاد شده در باشگاه در اثر تمرین، ترمیم شوند و عضلات بزرگتر و خشک تر شوند. مصرف کافی پروتئین فرآیند عضله سازی را حداکثر میکند اما دریافت آن به تنهایی از غذا کار سخت و زمان بری است . پودر پروتئین مکم میکند این مشکل برطرف شود. یک پروتئین خوشمزه و با کیفیت کمک میکند؛ میزان دریافت پروتئین خود را بالا نگاه دارید و آماده تمرین بعدی باشید.

کراتین

در میان تمام مکمل ها، کراتین از همه بیشتر مورد تحقیق قرار گرفته است. به بیان دیگر از همه مکمل ها معتبر تر است. کراتین کمک میکند که خستگی ناشی از تمرین در باشگاه از بین برود و میتوانید تکرار نهایی آخر هر ست را اجرا کنید. همچنین سرعت فرآیند رشد عضله را افزایش میدهد. بصورت طبیعی در برخی از مواد غذایی یافت میشود اما استفاده از مکمل آن به بدن کمک میکند حداکثر میزان مورد نیاز برای استفاده از مزایای آن را دریافت نماید. برای این افزایش عملکرد از کراتین استفاده نمایید.

نتیجه گیری

مکمل ها وظیفه دارند که زندگی سالم شما را تکمیل نمایند. آنها یک یاری دهنده هستند که اثربخشی کار شما را افزایش میدهند و پایدار میکنند. میتوانید اثر مکمل های ضروری را روی بدن خود تجربه کنید. و به مرور مکمل های دیگر را اضافه کنید. از مکمل هایی که جواب گرفتید میتوانید بصورت مستمر استفاده کنید. روش افزایش حجم همین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/badansaz/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373