Deprecated: Creation of dynamic property WhichBrowser\Model\Os::$build is deprecated in /home/badansaz/public_html/wp-content/plugins/wp-statistics/includes/vendor/whichbrowser/parser/src/Analyser/Header/Useragent/Os.php on line 609
تمرین با کالسکه:3 تمرین برای مادران - بدنسازی و فیتنس

تمرین با کالسکه:۳ تمرین برای مادران

یک مادر دارای نوزاد زمان بسیار کمی دارد. کیت هارنی ۳ تمرین را با شما در میان میگذارد که میتوانید با فرزند خود انجام دهید. تنها چیزی که نیاز دارید تمرین با کالسکه کودک است.

به‌عنوان یک مادر همیشه باید به چیزهای زیادی فکر کنید.

چه زمانی باید به بچه غذا بدهید؟ اگر گریه کرد چکار کنید؟ و چگونه وزن اضافی گرفته شده در دوران حاملگی را از بین ببرید؟

او به‌عنوان یک مادر مشکلات مادران را میداند و می‌داند که باید چربی های دوران بارداری را از بین ببرد و دوباره متناسب شود.

شما میخواهید دوباره اندام زیبا داشته باشید و احساس خوب داشته باشید و انرژی لازم برای همراهی با فرزند خود را داشته باشد اما کم خوابی ها و برنامه غذایی نوزاد داشتن یک برنامه تمرینی را سخت میکند.

بر اساس یک پژوهش در مجله علوم پزشکی در ورزش، مادرانی که حتی تمرین سبک دارند از افراد هم سن خود که تمرین ندارند سالم تر هستند. مادران باید به فرزندان خود رسیدگی کنند ولی باید هم زمان به خودشان نیز برسند.

برای مادران شلوغی که کمبود خواب دارند و کلی کار برای انجام دارند سخت است که زمانی برای رفتن به باشگاه پیدا کنند. اگر نمیدانید از کجا شروع کنید، شما تنها نیستید. برگشتن به بدن قبل از حاملگی نباید زیاد سخت باشد.

خبر خوب این است که بدون باشگاه رفتن نیز میتوانید بک تمرین چربی سوز داشته باشید.

راه حل چیست؟

تمرین با کالسکه

برای مادران شلوغ زمان بسیار محدود است. در این زمان هم باید تمرین کنید و هم به نوزاد خود برسید. اما چه میشود اگر هردو را ترکیب کنید؟ در ادامه ۳ تمرین با کالسکه ارائه شده است.

۱-شنا با کالسکه

یک نیمکت پیدا کنید و کالسکه را کنار آن قرار دهید. رو به نیمکت قرار بگیرید و سینه را به آن نزدیک کنید و دوباره به حالت اول بازگردید. بدن کاملاً صاف باشد.

برای افراد حرفه ای تر میتوانید روی سطح صاف شنا انجام دهید.

۲-لانج با کالسکه

پشت کالسکه قرار بگیرید و دستگیره کالسکه را در دست داشته باشید. دستها با عرض شانه باشند. با یک پا لانج به جلو داشته باشید . زانو باید کاملاً در بالای پاشنه پا قرار داشته باشد و ران ها موازی با زمین باشند. به حالت ایستاده بازگردید و با پای دیگر لانج را اجرا کنید.

۳-اسکات با کالسکه

در پشت کالسکه قرار بگیرید و دستها را با عرض شانه روی دسته کالسکه قرار دهید. جلو پا  زانوها باید به سمت روبرو باشد. مانند حالتی که میخواهید بر روی صندلی بنشینید پایین بروید. وزن خود را بر روی پاشنه حفظ کنید و زانوها بالای پاشنه باشند. مراقب باشید که وزن خود را روی کالسکه نیندازید. با انقباض عضلات پا به حالت ایستاده بازگردید.

تمرینتکرار
شنا با کالسکه۱۲
لانج با کالسکه۱۵ هر پا
اسکات با کالسکه۲۰

تمرینات بالا را سه نوبت بصورت دایره وار انجام دهید

زمان پیدا کردن برای تمرین زمانی که بچه نوزاد دارید بسیار سخت است اما استفاده از کالسکه یک راه مؤثر و جذاب برای همراهی با فرزند خود است. موفق باشید.