چهار نکته برای دنبال کردن اهداف تناسب اندام در سفر

نگذارید که تمام تلاش شما در تعطیلات وسفر از بین برود. این ۴ نکته را دنبال کنید که درحال لذت بردن از تعطیلات، اهداف تناسب اندام در سفر نیز دنبال کنید.

زمانی که تعطیلات شروع می‌شود و شما آماده سفر می‌شوید با خود می‌گویید که دیگر نمی‌توانید روند روزانه خود را دنبال کنید. اما این اشتباه است.

شروع مجدد پس از تعطیلات می‌تواند سخت باشد و کل تلاش شما تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. لازم نیست که برنامه خود را متوقف کنید؛ بلکه می‌توانید آن را د رتعطیلات نیز دنبال نمایید.

۱-آماده باشید که از هله هوله های سالم استفاده نمایید!

خوردنی‌های سالمی هستند که حتی نیاز به یخچال برای نگهداری ندارند. مانند پروتئین بارها، پودرهای پروتئینی در بسته های کوچک، مغزهای مغلوط و کره مغزها. منطقه‌ای که برای تعطیلات می‌خواهید بروید را بررسی کنید  و فروشگاه های نزدیک به محل اسکان خود را پیدا کنید.

مواد خوراکی سالم و میزان کافی از نوشیدنی را به همراه داشته باشید. آبرسانی کامل به بدن جلوی گرسنگی کاذب را می‌گیرد.

این خوراکی ها میزان قند خون شما را در طول روزحفظ می‌کند و جلوی زیاده خوری را می‌گیرد. اگر پروتئین بار یا شیک پروتئین داشته باشید می‌توانید در صورت گرسنگی مصرف نمایید.

اگر با دوستان خود برای غذا خوردن دور هم جمع خواهید شد می‌توانید با خوردن پروتئین قبل از غذا احساس سیری نمایید تا غذای کمتری مصرف کنید.

۲-آگاهانه غذای خود را انتخاب کنید!

محاسبه مواد غذایی در خانه کار ساده تری است اما می‌توان این کار را در سفر نیز دنبال کرد.

اگر در مورد رژیم خود با دوستان و دیگران صحبت کنید بیشتر به خود انگیزه می‌دهید که آن را دنبال نمایید و چه غذاهایی را از برنامه خود حذف کرده اید.

این کار باعث می‌شود زمانی که با این دوستان دور هم هستید آن‌ها نیز شما را تشویق کنند تا برنامه غذایی خود را دنبال نمایید. وجود دیگران باعث می‌شود که انتخاب سالمتری داشته باشید و ممکن است آنها نیز به امتحان کردن غذای سالم علاقمند شوند.

لازم نیست از غذا خوردن بیرون از خانه حذر کنید؛ بلکه می‌توانید به غذاها توجه کنید و انتخاب دقیقی داشته باشید.

می‌توانید در بسیاری از رستورانها غذاهای کم کالری یا سالم تری پیدا کنید .

جوجه کبابی، را تقریبا در همه رستوران ها می‌توان پیدا کرد و یا ساندویچ مرغ می‌تواند خوب باشد. به‌جای چیپس نیزمی‌توانید از سالاد استفاده کنید. برای سالاد نیز بجای سس می‌توانید از روغن زیتون استفاده کنید.

البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که در تعطیلات و سفر هستید و باید از آن لذت ببرید پس یک وعده در روز خود را نسبتا آزاد بگذارید.

نکته دیگر اینکه از نوشیدنی های پر کالری حذر کنید. انتخاب های کم کالری زیادی وجود دارد که می‌توانید آنها را جایگزین کنید.

۳-فعال باشید!

بهترین کار برای اینکه تمرینات روزانه خود را انجام دهید بهتر است که صبح پس از بیدار شدن تمرین خود را انجام دهید. می‌توانید تغییراتی در تمرینات خود انجام دهید که با لوازم ساده بتوانید آنها را انجام دهید.

مهم این است که ضربان قلب خود را بالا ببرید و عرق بکنید. اگر هیچ وسیله ای در دسترس نیست می‌توانید از تمرینات با وزن بدن مانند لانج، اسکات پرشی، برپی ،کوه نوردی، پلانک و کرانچ و … را انجام دهید.

۴-مکمل های معمول خود را همراه داشته باشید!

تعطیلات کمک می‌کند که روند روزانه و عادی خود را تغییر بدهید و از این تغییر لذت ببرید.

اما مصرف روزانه مکمل ها به شما کمک می‌کنید که در مسیر تناسب اندام خود باقی بمانید.

به یاد داشته باشید که اینکه نتوانید چند روزی به باشگاه بروید پایان ماجرا نیست بلکه حفظ تعادل در زندگی و یک زندگی سالم هدف اصلی است.

از تعطیلات خود با تناسب اندام در سفر لذت ببرید!