چهار دلیل اصلی این‌که شما هنوز کوچک و ضعیف هستید

آیا می‌خواهید بدانید چرا هنوز نتایج خوبی به‌دست نیاورده‌اید؟ با دانستن این ۴ نکته تمرینی شروع به افزایش حجم و قدرت با سرعت بالا کنید.

شما هر روز به باشگاه می‌روید و سعی دارید بزرگ و قوی شوید. در حقیقت شما در تمام مدت به فکر افزایش قدرت و عضله هستید.

شما همه مجله ها را مطالعه می‌کنید، بهترین مکمل ها را خریداری می‌کنید و از برنامه های تمرینی پیچیده‌ای استفاده می‌کنید که جی کاتلر یا سایر قهرمان‌ها از آن‌ها استفاده می‌کند.

اما هنوز نتیجه درستی بدست نیاورده‌اید.

مهم نیست که چقدر تلاش می‌کنید و چه می‌خورید، هیچ چیزی تغییر نمی‌کند. شما احساس می‌کنید که بدترین ژنیتک را دارید.

حال مشکل از کجاست؟

من مشکل شما را می‌گویم. من این چهار نکته را می‌گویم که همه چیز را برای شما تغییر می‌دهد.

اگر به پیشنهادهای من گوش کنید می‌توانید حجیم و قوی شوید. اگر به این پیشنهادها توجه نکنید همچنان ضعیف و نحیف باقی خواهید ماند. انتخاب با شما است.

نکته های زیر عمل می‌کنند. ما از این نکات برای پیشرفت سریعتر استفاده کرده‌ایم.

دلیل۱- شما فقط به شکم خود توجه دارید

اگر شما می‌خواهید هر چه سریعتر قوی و حجیم شوید شما باید به مقدار زیاد بخورید. شما می‌خواهید شکم خشک خود را حفظ کنید در حالی که همزمان می‌خواهید حجم خود را نیز افزایش دهید. این یک کار بیهوده است. حتی اگر استعداد و ژنتیک لازم را نیز داشته باشید. عدم توجه به آن اشتباه بزرگی است که تقریبا بیشتر افراد آن را مرتکب می‌شوند. هیچ جیز به اندازه غذا خوردن در حد یک کودک، جلوی رشد شما را نمی‌کیرد.

به من اعتما کنید. شما تبدیل به یک کشتی گیر سومو نمی‌شوید. البته کمی چربی خواهید گرفت. بهترین بدنسازان جهان چه نچرال و چه روش های دیگر در طول دوره آزاد یا آف حداقل ۱۰ تا ۱۵ کیلوگرم وزن اضافه می‌کنند. آنها دریافته‌اند که برای خوب دیده شدن باید در دوره‌های زمانی مختلفی شکم خود را بپوشانند و غذای زیادی بخورند.

آیا اکنون می‌خواهید ۱۰ تا ۱۵ کیلوگرم وزن اضافه کنید و حجیم و قوی شوید و کمی هم چربی بگیرید؟

دلیل۲- شما اسکات یا ددلیفت نمی‌زنید

اگر می‌خواهید ضعیف و نحیف باقی بمانید از اسکات و ددلیفت صرف نظر کنید. باور ندارید؟ می‌توانید پروفایل بدنسازان نچرال را نگاه کنید. بیشتر بدنهای بزرگ در جهان تمرین اسکات و ددلیفت از اصلی ترین تمرینات آنها است.

هیچ تمرینی بهتر از این دو حرکت برای عضله سازی وجود ندارد.

می‌توانید اسکات را با دستگاه اسمیت بزنید، جلو ران بزنید و یا پرس پا  سبک بزنید و تغییری نکنید. اسکات را به برنامه خود اضافه کنید و خواهید دید که چگونه پاها و کل بدن شما شروع به تغییر می‌کند.

در مورد ددلیفت نیز همین موضوع صدق می‌کند. ددلیفت یک تمرین پایه حجم و قدرت است که شما را تبدیل به یک هیولا می‌کند. بجای اینکه از تمرین زیربغل کششی بعنوان تمرین زیربغل استفاده کنید تمرین زیربغل را با ددلیفت سنگین آغاز نمایید.

دلیل۳- شما یه شکلی تمرین می‌کنید که انگار درحال مصرف استروئید هستید

اگر هنوز متوجه نشده اید باید بدانید که پاورلیفترها و بدنسازها به دلیلی از استروئید استفاده می‌کنند. استروئید به فرد اجازه می‌دهد که بزرگ و قوی شوند و همچنین سرعت ریکاوری عضله را بسیار سریعتر می‌کند(تقریبا ۲ برابر سریعتر). علاوه بر این  ورزشکارانی که استروئید استفاده می‌کنند بدلیل تحریک بیشتر گیرنده های سلول، حجم بیشتری نیز می‌گیرند.

حال شما که استروئید استفاده نمی‌کنید توانایی ریکاوری معمولی دارید و نمی‌توانید ست‌های زیادی بزنید پس صبر داشته باشید.

۳ تا ۴ نوبت تمرین در هفته  برای شما کافی است.

دلیل۴-شما به پیشرفت خود اهمیتی نمی‌دهید

آیا می‌خواهید یک راز جادویی را بدانید؟ پیشرفت یا افزایش وزن در طول زمان/ف سوخت حرکت ساخت عضله و قدرت است. شما می‌توانید از هر سیستم تمرینی در جهان استفاده کنید. مهم نیست از کدام سیستم استفاده می‌کنید، تا زمانی که وزن را افزایش دهید شما بزرگتر و قوی تر می‌شوید.

چگونه پیشرفت می‎کنید؟ ساده است سعی کنید در هر تمرین تکرار یا وزنه را افزایش دهید و خود را به حد توانایی خود برسانید.

شاید بگویید من یک بدنساز هستم و پاورلیفتر نیستم که بخواهم وزنه سنگین بزنم. یک بدنساز حجیم معمولا بجای اجرای اسکات ۲۲۰ کیلوگرمی با ۵ تکرار سعی می‌کند اسکات را با ۱۷۰ کیلوگرم وزنه و ۱۲ تکرار اجرا کند.

هر روشی را امتحان کنید می‌توانید بزرگ و قدرتمند شوید.    


Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/badansaz/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373