سه نکته در رابطه با چگونگی افزایش پرس سینه

ارائه ۳ راه عالی برای افزایش وزنه پرس سینه که در ادامه سه نکته برای افزایش پرس سینه را مشاهده خواهید کرد.

پرس سینه یکی از حرکاتی است که افراد زیادی به آن علاقه دارند. و همه می‌خواهند تا جای ممکن رکورد خود را در این حرکت افزایش دهند.

حال با چند نکته کوچک می‌توانید تغییرات بزرگی ایجاد نمایید. با انجام تغییراتی کوچم در فرم اجرا روند حرکتی خود را تغییر دهید.

جمع‌کردن آرنج‌ها

چیزی که زیاد مشاهده می‌شود این است که افراد معمولاً آرنج‌های خود را کامل به دو طرف باز می‌کنند که باعث وارد آمدن فشار بسیار زیاد به مفصل سرشانه می‌شود.

در اصل این حالت ‌یکی از اصلی‌ترین عوامل ایجاد تاندونیت در جلوبازو است.

با جمع‌کردن آرنج و نزدیک‌تر کردن آن‌ها به بدن میزان قدرت ایجادشده توسط بدن افزایش پیدا می‌کند و بیشتر عضلات پشت بازو درگیر می‌شود و برای حفظ تعادل عضلات زیر بغل نیز درگیر می‌شوند .

به این شکل احتمال آسیب به مقدار زیادی کاهش پیدا می‌کند و پس‌ازآنکه به‌درستی این حرکت در بدن شما جا بیافتد، می‌توانید وزنه‌های سنگین‌تری را پرس کنید.

پرس تخت با تخته کمکی

شاید دیده باشید که برخی از افراد از تخته کمکی استفاده می‌کنند تا پرس سینه خود را انجام دهند و شما فکر کنید که این کار تقلب کردن در تمرین است.

در حقیقت، کاری که این افراد انجام می‌دهند آموزش سیستم عصبی برای پرس وزنه‌های سنگین‌تر است. اگر بدانید که چه حسی دارد انجام آن راحت‌تر خواهد شد و در زمان اجرای آن بدن دچار شک نمی‌شود.

معمولاً برای انجام تمرین به این روش ۱،۲،۳ یا ۴ تخته  بر روی‌هم قرار می‌گیرند.

جدا از ارزشمند بودن این وسیله باید گفت که این وسیله به شما کمک می‌کند که اضافه‌بار بیشتری در پرس خود انجام دهید.

اگر تخته کمکی ندارید می‌توانید از وسایل دیگر موجود در باشگاه استفاده کنید.

به نظر می‌آید که ۲ تا ۳ تخته بیشتری کار آیی را داشته باشد و قدرت شمارا افزایش دهد.

پشت بازو با کش

در مورد این کش ها صحبت‌های زیادی وجود دارد.

گاهی بزرگ‌ترین مشکل برای وزنه پرس سینه ضعف در عضلات پشت بازو است که نمی‌توانید به‌اندازه کافی وزنه سنگینی اجرا کنید.

پشت بازو با کش بهترین راه‌حل و مناسب‌ترین ابزار است  که پرس سینه خود را تقویت کنید. فشار کش باعث سوزش زیاد و ورود خون زیادی به داخل پشت بازو می‌شود. از این رو کمک می‌کند پشت بازوهای خود را تقویت کنید.

حال پرس تخت سنگین را اجرا کنید

حال تکنیک‌های لازم ارائه شد.

امیدواریم که این سه نکته برای افزایش پرس سینه بتواند به شما کمک کند، تا در افزایش وزنه و حجم موفقیت بیشتری به دست آورید.